MijnGGZWNB geeft de melding: Foutieve gebruikersnaam of wachtwoord

  • Controleer of je jouw emailadres en wachtwoord goed hebt ingevuld en probeer het nog een keer.
  • Lukt inloggen nog steeds niet? Klik dan op Wachtwoord aanvragen om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Ik ontvang geen e-mails van MijnGGZWNB, ook niet als ik een nieuw wachtwoord heb aangevraagd.

  • Weet je zeker dat wij al je emailadres en 06-nummer hebben en je ons toestemming hebt gegeven om ze te gebruiken? Als dat niet zo is, ga dan naar www.ggzwnb.nl/welkom en geef ze aan ons door..
  • Vul je het juiste e-mailadres in? Je kunt alleen een wachtwoord resetten op het (laatste) e-mailadres dat je hebt doorgegeven bij de balie, secretariaat, je behandelaar of op MijnGGZWNB. Controleer ook of je geen typefout hebt gemaakt.
  • Kijk in je map met ongewenste e-mail of de e-mail daar is beland.

Ik ontvang geen SMS van MijnGGZWNB.

Misschien hebben wij niet jouw juiste 06-nummer geregistreerd. Neem contact op met je secretariaat om dit te controleren. Ontvang je hierna nog steeds geen SMS? Neem dan contact op met de Servicedesk. De contactgegevens vind je onderaan deze pagina.

Het lukt me niet om in te loggen of ik heb een andere vraag over MijnGGZWNB. Wat moet ik doen?

Kijk of je iets kunt met de antwoorden die hierboven staan. Is dat niet zo? Je kunt voor ondersteuning contact met ons opnemen. Dit kan op verschillende manieren:
  • Behoefte aan uitleg over MijnGGZWNB of aan een (ondersteunend) gesprek?
    • Bel het Cliënt Service Punt: (0164) 28 71 11. Wil je weten wanneer we geopend zijn en op welke locaties? Kijk dan hier!
  • Technische problemen met het gebruik van MijnGGZWNB? (Ontvang je bijvoorbeeld geen sms bij het inloggen of laadt de website niet?)
    • Neem 24 uur per dag contact op met de servicedesk van GGZWNB via servicedesk@ggzwnb.nl.
    • Of bel op werkdagen tussen 08:00 en 16:30 uur met (0164) 28 73 00.

Hoe krijg ik toegang tot MijnGGZWNB?

  • Voor het kunnen gebruiken van MijnGGZWNB is het noodzakelijk dat:
    • Je 12 jaar of ouder bent;
    • Je een persoonlijk mailadres en mobiel telefoonnummer hebt;
    • Je ons toestemming geeft om deze gegevens te gebruiken voor MijnGGZWNB.
  • Heb je deze gegevens nog niet aan ons doorgegeven? Doe dit dan via www.ggzwnb.nl/welkom of neem contact op met het secretariaat van de afdeling waar je zorg ontvangt. Wij zorgen ervoor dat je hierna zo snel mogelijk een uitnodiging ontvangt.

Ik heb mijn gegevens doorgegeven, hoe krijg ik nu toegang?

Zodra wij je gegevens verwerkt hebben krijg je een email met daarin instructies over het activeren van MijnGGZWNB.

Waarom hebben jullie mijn 06-nummer nodig?

Op MijnGGZWNB kun je gevoelige gegevens inzien over jouw behandeling. Deze moeten goed beveiligd zijn. Daarom sturen we je iedere keer dat je inlogt een beveiligingscode per sms op jouw 06-nummer.

Werkt MijnGGZWNB op een smartphone?

Ja, maar MijnGGZWNB is ontworpen voor computers en tablets. Als je gebruik maakt van een mobiele telefoon werkt MijnGGZWNB mogelijk niet helemaal zoals wij het zouden willen. Gebruik daarom bij voorkeur een computer of tablet.

Is er een app van MijnGGZWNB

Op dit moment hebben we (nog) geen app. Wie weet verandert dit in de toekomst. Wel kun je een snelkoppeling naar MijnGGZWNB op je smartphone zetten. Instructies daarover vind je hier.

Waarom kan ik geen berichten sturen naar mijn behandelaren?

Als je nog niet in zorg bent bij GGZWNB of je bent uit zorg gegaan kun je alleen reageren op berichten die behandelaren naar jou hebben gestuurd.

Waarom zie ik geen locatie bij mijn afspraken staan?

Jouw behandelaar heeft geen locatie ingevuld voor de afspraak die in de agenda staat. Je kunt vragen aan je behandelaar om dit voortaan wel te doen.