Je browser lijkt geen JavaScript te ondersteunen of JavaScript is uitgeschakeld. Dit kan problemen en onverwacht gedrag in de applicatie veroorzaken. Upgrade je browser of schakel JavaScript in.

MijnGGZWNB

Wil je meer weten over beeldbellen? Kijk in deze instructie!
Wil je via je startscherm van je smartphone (waarin al je apps staan) toegang hebben tot MijnGGZWNB? Kijk dan in deze instructie!

Introductiefilmpje "MijnGGZWNB"

Online werken aan je herstel

In MijnGGZWNB kun je online werken aan je herstel. Dit doe je alleen of samen met jouw behandelaar. Je kunt gebruik maken van diverse behandelmodules en je afspraken en voorgeschreven medicatie inzien. Daarnaast kun je op een veilige wijze berichten uitwisselen met jouw behandelaren en vragenlijsten invullen die horen bij jouw behandeling. Ook is MijnGGZWNB een bron van informatie over o.a. lotgenotencontact en belangrijke organisaties.

Dringend? Dan bellen!

Via MijnGGZWNB kun je gemakkelijk en veilig met jouw behandelaar communiceren. Je zult echter niet altijd direct antwoord krijgen. Over de reactietermijn maak je samen met de behandelaar individuele afspraken. In geval van spoed of dringende vragen kun je beter bellen. Het telefoonnummer van jouw secretariaat kun je vinden bij de knop Behandelaren. Kun je niet inloggen en weet je het nummer van het secretariaat niet? Neem dan contact op met het algemene telefoonnummer van GGZ WNB: 0164-289100.

Toegang krijgen

Je kunt van MijnGGZWNB gebruik maken als je 12 jaar of ouder bent, en in zorg bent of komt bij GGZ WNB. Hiervoor hebben wij wel wat gegevens van je nodig. Geef deze door via www.ggzwnb.nl/welkom

Veiligheid

GGZ WNB vindt jouw privacy erg belangrijk. Daarom maakt MijnGGZWNB gebruik van moderne technieken om jouw gegevens te beveiligen. Iedere keer dat je inlogt vragen we daarom jouw gebruikersnaam en wachtwoord. Hierna ontvang je per sms een beveiligingscode.

Vragen & Contact

Heb je een vraag of ervaar je problemen? Kijk dan eens bij de veel gestelde vragen of neem contact met ons op. Dit kan op verschillende manieren:

Behoefte aan uitleg over MijnGGZWNB of aan een (ondersteunend) gesprek?
  • Bel het cliënt service punt. Iedere maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 13.00 uur tot 16.00 uur staan ervaringsdeskundigen van GGZ WNB klaar om je te helpen via (0164) 28 71 11.
Technische problemen met het gebruik van MijnGGZWNB? (Ontvang je bijvoorbeeld geen sms bij het inloggen of laadt de website niet?)
  • Neem 24 uur per dag contact op met de servicedesk van GGZWNB via servicedesk@ggzwnb.nl.
  • Of bel op werkdagen tussen 08:00 en 16:30 uur met (0164) 28 73 00.
* GGZuidland is onderdeel van GGZ Westelijk Noord-Brabant en richt zich op de 'Basis GGZ'.
versie 1.20.07 | Copyright © 2020 MijnGGZWNB | Privacyverklaring | Algemene voorwaarden | Toegankelijkheid